Syukur dan Selamat
| More
Alhamdulillah..

Syukur pada Mu atas segala kurniaan dan kemeriahan nikmat yang tidak putus-putus dari Mu walau aku sering putus menyampaikan doa-doa harianku pada Mu.

Terima kasih pada semua yang mengucapkan Salam dan Selamat untukku. Ya, pastinya pertambahan usia ini menyenangkan namun terselit berbagai keresahan mendatang di hari muka. Lebih banyak tanggungjawab untuk ku pikul dan lebih banyak cabaran untuk ku tempuh.

Ya Allah..

Subhanallah walhamdulillah walailahaillallah wallahuakbar!

Sudah genap 24 tahun aku berkelana di muka bumi Allah namun lebih yang telah aku sia-siakan pastinya bukan untuk jalan Mu. Ampuni aku..

Tekadku untuk berubah walau saban tahun aku bertekad. Biarlah ianya berbuah untuk kali ini. Insya Allah..
Penanda: edit post
11 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    buffday kah?
    well....if it so..hepi belated buffday
    if not..saya nak nyuruk blakang cik lisa(malu)...weeeeeee


  2. En Kid Says:

    Salam..

    yana..
    yup..thanks!
    :)
    tak perlu malu-malu ye..
    hehe..


  3. me Says:

    buat kenduri doa slamat ke? or kenduri kfc hehe...

    anyway as i said, u r officially older than me haha..

    no more fears. k.



  4. En Kid Says:

    kepada asha..
    officially eh?..hehe..
    nvm, older but look younger and rock!!
    hahaha..

    waa..bau kfc sampai ke seri kembangan ke?..
    thanks to amiran for those kfc..
    huhuhu..
    terharu gue..

    kepada jeri..
    terima kasih..walaupun aku rase aku tak tua sangat..kekal muda, jadi muda dan sentiasa muda..
    hahaha..


  5. ika jamil Says:

    makin bertambah angka umur..
    but it's only a number rite..huhu..


  6. me Says:

    haha serkap bin jarang pon bley terkena, btol la kenduri kfc, standard la sambut besday hehe..

    d rock part i don't agree hahaha...

    p e a c e ^____^ V


  7. En Kid Says:

    kepada kikilala..
    yup..number..but it needs to be comply with ur level of maturity..
    hehehe..
    rite?..

    kepada asha..
    waa..aura serkap bin jarang sangat tinggi ye..hebat2..
    :)
    not agree wit d rock part?..hahaha..
    then what?..


  8. me Says:

    haha..tgk org la, pekata ganti rock ngan petite hehe..juz kidding =P


  9. Tanpa Nama Says:

    selamat ulangtahun sayang..


  10. En Kid Says:

    kepada asha..
    hehe..
    petite eh?..
    :p

    kepada Tsnps Nama..
    terima kasih atas ucapan itu..
    cuma saya tiada bayangan idea mengenai anda..siapa ya?..