Aku Hilang!
| More

Kini segalanya hilang dan terus menghilang
Aku kalut dalam hilang
Aku resah dalam hilang
Aku tenggelam dalam hilang

Menerima kehilangan suatu yang perit
Sukar diterima dek akal yang masih waras
Segalanya kelihatan tidak
Tidak boleh
Tidak mungkin
Tidak akan

Aku hilang dan terus hilang
Cuba mencari yang hilang
Namun masih belum ketemu
Atau mungkin sudah
Cuma belum terlihat olehku

Ya Allah

Kau tetapkan diriku
Tetapkan hatiku
Tetapkan matlamatku
Tetapkan impianku

Kau Yang Mengetahui segalanya

Jauhkan aku dari hilang...

.:aku yang hilang mencari-cari hilang itu, mengharap untuk keluar dari hilang:.
-enbudak, Disember 2008-

Penanda: , edit post
11 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    Absence Makes The Heart Grow Fonder

    Heee..it juz came across when i bumped with the word "hilang"

    What r u losing actually?
    Hmmmmmmmmm


  2. me Says:

    biaselah bile umur meningkat nih banyak kehilangan die =P


  3. En Kid Says:

    Salam..

    yana..
    Thanks for the quote!
    :)

    what am I losing?..dunno really..juz feel like it..

    asha..
    ye..umur meningkat walaupun kekal muda kan?..
    hehehe..


  4. eksp Says:

    laa... aku ingatkan ko hilang, jadi invinsible man tadi...

    hahahhaa


  5. En Kid Says:

    hahaha..
    tade lah sampai invisible..
    hehehe..


  6. Wahidah Says:

    aper la yg hilang tu yeaaaaaaaaaaa


  7. En Kid Says:

    wahidah..
    ape yang hilang?..hanya DIA yang tahu..
    :)


  8. ika jamil Says:

    attention..
    saya mencari en budak yg hilang..
    ada sape2 nmpk tak??


  9. En Kid Says:

    ahahah..
    no need to search for me..I'm here oredi...juz my soul kot tade kt cni..
    wekkss!!
    :p


  10. Tanpa Nama Says:

    sy dh lama kehilangan awk..kehilangan kasih syg awk..


  11. En Kid Says:

    Tanpa Nama..
    Owh..
    maafkan saya..
    ermm..
    terima kasih menjengah laman serba kekurangan ni..
    dan sekali lagi maaf..