Selamat Ulang Tahun!
| More
Salam..

Saban tahun, tarikh ini mengingatkan aku betapa bertuahnya aku dilahirkan ke dunia ini dalam sebuah keluarga yang aku kira serba mencukupi. Cukup untuk mencakupi hampir setiap rasa yang ada di dunia ini. Bagi penganut Kristian mereka meraikan Hari Krismas, aku meraikan hari ulang tahun atau dalam istilah lainnya anniversary.

Seusai solat Subuh tadi, aku menyampaikan ucapan kepada kedua mereka. Aku sentiasa mengharapkan agar mereka dilimpahi nikmat yang tiada terhingga walau ada tersepak dan tersadung di sepanjang perjalanan meraih keadaan sedia ada. Aku cukup bahagia bersama mereka dan ahliku yang lain. Semoga kami sentiasa di bawah payungan rahmat dan keredhaan-Nya.

Tahun ini, aku tidak dapat bersama mereka walau tahun ini merupakan tahun yang aku rasakan cukup simbolik dengan tarikhnya. Ya, ulang tahun ke-25 pada tanggal 25 Disember 2008. Maafkan daku ayah dan mama andai anakmu ini sering menimbul amarah dan menidak apa yang kalian mahukan. Mungkin dulu aku tidak punya kematangan untuk menilai, namun di usia kini aku rasakan aku sudah punya sedikit tapi masih memerlukan kalian memimpin dan menuntunku agar tidak tersasar jauh dari landasan-Nya.

Ayah dan mama, daku mendoakan agar kalian sentiasa gembira dan berbahagia. Insya Allah, kami anak-anakmu akan berusaha sedayanya untuk buktikan yang terbaik untuk kalian. Aku kagum dengan ketabahan kalian, keyakinan kalian, kecekalan kalian sepanjang membesarkan dan mendidik kami. Terima kasih atas segalanya. Kalian yang terbaik untuk kami!

Salam peluk cium dari anakmu...
Penanda: edit post
6 Responses
  1. eksp Says:

    alhamdulillah..
    dah makin tua rupanya ko... heheheh


  2. Tanpa Nama Says:

    hohoho...memang la..
    cuma..kalau aku makin tua..apatah lagi ko kan?...
    hehehe..


  3. me Says:

    ayuh! sambut tahun baru-Mu, moga hari mendatang lebih menjamin ketenteraman jiwa kita ^_____~


  4. otanjyoubi omedetou en kid. moga panjang umur dan bertambah rezeki.


  5. En Kid Says:

    salam..

    kepada asha..
    terima kasih!
    :)
    Gabai?.. :p

    kepada rudy..
    terima kasih jua..yang sama jua buat anda!


  6. Tanpa Nama Says:

    Selamat harijadi!