Aduh..lewat!
| More
Salam..

Aduh..aku terlambat lagi. Maafkan aku kalian buat kalian ternanti-nanti. Demikian detik hatiku atas kelewatan seawal pagi tadi. Hari yang ku jangka dapat dimulakan dengan perkara-perkara yang terbaik sedikit sebanyak tercalar dek kelewatan aku. Aku gusar menghitung nasib diri yang semakin dimamah ketidakaturan.

Sampai bila harus aku begini? Semakin hari semakin tenggelam walau masa hadapan serasa aku semakin cerah. Aku masih belum bertemu sinar untuk aku kembali bersemangat. Namun, biarlah belum bersua dengannya, aku akan tetap menyinar untuk yang lain. Insya Allah..

Kuatkan aku untuk aku menempuh hari-hari mendatang. Berikan aku peluang menggunakan sisa-sisa kekuatan di dalam diri ini. Akan aku tatang sepenuh hati setiap yang menyinggah mengharap sinar. Semoga sinar dari-Mu akan terus memberi rahmat dan keberkatan dalam hidup semuanya.

Di sebalik tiap keluhan, aku bersyukur kepada-Mu atas peluang untuk terus hidup, menghirup udara di atas muka bumi Mu dan masih kekal bersama iman di dalam agama-Mu. Aku juga bersyukur atas upaya melaksanakan tugas pagi tadi walau dihambat rasa bersalah atas kelewatan itu. Peluang mengacara sesuatu tidak datang selalu tapi cukup bermakna untuk aku. Terima kasih ya!

Semoga segalanya baik-baik belaka untuk semua. Juga doa ku titip buat En. Rudy yang kini bercuti seketika ke seberang, semoga sentiasa bersabar dan terus tabah. Insya Allah..

Wassalam..
Penanda: edit post
3 Responses
  1. Erika Anuey Says:

    Ape yang tak best nasib diri tuhh..
    Bangun lambat jerk?..
    Owh.. bangun lambat tu sebab tak kunci jamm.. hehehehe
    Cuber besok kunci jam. Mesti ok nyer..

    Budak2 tak baik mengeluh tau.. Muder lagi dah mengeluh. Lelaki lak tuh. Haishhh. Tak elok untuk kesihatan.. Awak tu lelaki, think big skit k.
    Jgn distresskan sangat perkara2 yang tak besar nih..
    Bukan nyer awak ni desprate nak kawen.
    Bukan mcm i nih.. hehehehe
    I tak desprate k, cumer i mencari2 hehhehehe. hahahahahahah

    Take care tau lil bro.
    Dont pening2..
    Jom carik calon next year
    heheheheh


  2. En Kid Says:

    Salam..

    kepada sis anuey..
    hahahahha...
    hahahahahhahah...
    hahahahahahahahaaa..
    Adoii...
    sakit perut gelak baca komen akak..
    hehehe..

    baikkk...akan diusahakan untuk kunci jam selalu..

    cari calon next year?..macam menarik tu..boleh gak la..
    hehehe..
    hehehe...


  3. Erika Anuey Says:

    Hahahhaha.


    Anda masih lambat?..
    Meh bagi i add u
    i kasik hantar hadiah bufday
    jam terbaekkkkk punyer bunyi nyer
    hehehehehe