Restoran?
| More
Salam..

Alhamdulillah..
Hari tasyrik terakhir..Lakukan apa yang terbatas pada hari-hari yang lain. Takbir lah sepenuh hati dan sepuas-puasnya! :)

Hari ini, aku masih bersantai di kampung. Melihat-lihat keadaan restoran yang bakal dibuka, mengganti tugasan yang sentiasa dilakukan oleh ayah sebelum ini. Alhamdulillah, pengubahsuaian hampir siap. Boleh dikatakan sudah hampir 90 peratus. Ayah sangat suka dengan hasil oleh kontraktor, En. Rosli memenuhi kriteria dan piawaian ayah. (Ya! ayah memang seorang yang mementingkan kualiti a.k.a particular).

Maka, sebagaimana yang dijanjikan, gambar-gambar restoran seawal dan sehingga kini.


Gambar-gambar semasa di awal proses pengubahsuaian berlaku. Gambar diambil pada 4 Oktober 2008 yang lalu. :)

Seterusnya...


Gambar diambil pada malam setibanya aku ke rumah tercinta! Pada 6 Disember yang lalu. Komen anda?..

Esok harinya aku, ayah dan Afif ke kedai. Tiba di kedai, ayah menyembang dengan En. Kontraktor dan melihat-lihat keadaan sekeliling. Ayah mengajak kami mencuci apa yang patut. Hasilnya..


Hehe..semua terduduk kepenatan. :)

Selamat menjamu mata dengan gambar yang ada. Mahu lebih jelas? Jemput ke kedai bila sudah beroperasi nanti ya!

Wassalam..
Penanda: , , edit post
16 Responses
  1. salz Says:

    cantiknya restoran anda..rasa nk tdo di restoran itu..blh x?? haha


  2. kekeQ Says:

    nak p sane kena sediakan shuttle la dr UKM ke sane...

    hehehe


  3. yana Says:

    saya nampak cik lisa melepak diluar kedai...
    milik siapakah cik lisa itu??
    heheh


  4. kikilala Says:

    cantik cantik...
    meriah btol...
    kena wat trip melancong ke restoran en kid...


  5. En Kid Says:

    Salam..

    Salz..
    wah2..nak tido di restoran eh?..
    :)

    kekeQ..
    shuttle?..haha..boleh kot..soh mike aturkan..
    :p

    yana..
    owh..cik Lisa pasti milik tokei restoran..hehehe..

    kikilala..
    meriah eh..
    mesti wat trip datang..insya Allah akan diberi layanan terbaik..
    :)


  6. salz Says:

    tp..sy bosan satu perkara..nk cuci restoran pun perlu pkai bj MU ke? ish...hm..abg..nk mkn free leh x?? hehe..skali je..2nd time sy bayar..=p


  7. eksp Says:

    apa masakan istimewa yang bakal dijual situ nanti nih??


  8. En Kid Says:

    salam..

    salz..
    jeles dengan MU kah?..tape2..nak datang makan betau la..untuk promotion ade la harganye..
    :)

    eksp..
    masakan istimewa?..sebagaimana nama restoran..menu nasi daging herba..ade nasi karot bersama masak ros..dan lain-lain..
    :)


  9. jeri Says:

    kedai ape ko bukak nih??


  10. Mohd Rasydan Says:

    Semoga sukses dengan restoran baru itu.. hehe..


  11. En Kid Says:

    salam..

    jeri..
    kedai makan le..mane ade karburetor masak ros..
    :p

    rasydan..
    insya Allah..tQ2..


  12. jeri Says:

    owh yer?aku tgk cam butik pon ade..2 in 1 ke?


  13. kikilala Says:

    butik pun buleh...
    kuikuikui..


  14. En Kid Says:

    salam..

    jeri..
    butik?..hahaha..mane bleh butik ade tempat wat air tu...
    :p


  15. ermalina Says:

    wOW~!
    meng*kagum*kan..
    insya-Allah..kite akan tibe di situ..

    =)

    Gud Luck Dear~!


  16. En Kid Says:

    thanks!
    :)

    jemput datang ye..boleh la tolong buat promosi untuk rakan-rakan dari selatan yang ingin ke utara..
    ;)