Serabut
| More
Assalamualaikum...

Aduh...hidup semakin serabut. Masya Allah...

Makin aku lari makin aku dikejar...
Makin aku melupakan, makin aku ingat...
Makin aku inginkan, makin ia menjauh...
Makin aku bertenang, makin serabut jadinya...

Ya Allah...

Hidup kian diulit resah dan gelisah...
Hidup kian dimamah usia tanpa sebarang upaya diri...
Hidup kian aneh meninggalkan yang lumrah...
Hidup menyesakkan sehingga hilang mudahnya...

Ya Allah...

Ampuni aku...
Ampuni kedua ibu bapaku...
Ampuni saudara-saudaraku...
Ampuni sahabat-sahabatku...
Ampuni seluruh muslimin muslimat...mukminin mukminat...



Wassalam...
Penanda: , , edit post
9 Responses
  1. jangan serabut benda yang x serabut..
    ianya akan serabut jika dirimu mahukannya serabut..


  2. Lumut Pagi Says:

    Hal ana mukhthi’ah? Allah yaftah ‘alaik


  3. En Kid Says:

    thanks!..
    insya Allah..
    sedang bantu diri...
    ;)


  4. Tanpa Nama Says:

    ini hanya ujianNya...

    nampaknya Dia sayang anda lebih dari saya sekarang...

    ~cemburu~


  5. engkau dah kenapa??
    nak panadol?
    haha


  6. Tanpa Nama Says:

    Salam;

    "Those who believe and whose hearts are set at rest by the remembrance of Allah; now surely by Allah's remembrance are the hearts set at rest" (13:28)

    :)


  7. Tanpa Nama Says:

    Owh..En Kid Serabut..
    Me too..

    Life is so beutiful isn't it?

    =)


  8. Tanpa Nama Says:

    hurmmm...serabut ye ko..bese lah. che'gu BM yang ko kate hebat tuh lilit pagi eh?aku mcm kenal budak tuh?


  9. En Kid Says:

    thanks sahabat2!

    cik alia..thanks dtg ye..jemput dtg g..

    cik 74459..jgn serabut2...bykkan beristighfar..
    :)

    en/cik kemahang...
    saya belum kenal lagi anda..
    sape ye?..