Tidurlah...
| More
Aku perlu tidur. Setelah meneguk ubat mengikut preskripsi doktor di awal Maghrib aku masih belum tidur. Sudah masuk dos kedua aku ambil. Semoga aku dapat tidur. Pastinya mata mampu tertutup. Namun, fikiran masih belum. Masih ligat berputar menerobos segenap lapisan yang mampu ditembusi. Ayuh, tidurlah! Biarkan yang lain sebentar. Kita sambung esok ya! Moga ada hari esok untukku..
Penanda: edit post
8 Responses
  1. salz Says:

    so..
    are u still alive today?
    hehe..
    =p


  2. Little Lover Says:

    nak kena lullaby ni...
    batuk anda masih tak reda ye???
    go n get urself a hair cut..dah serabai giler tgknye..
    luangkan masa tuk diri tu ckit...


  3. En Kid Says:

    Salam..

    kepada salz..
    alhamdulillah, masih upaya untuk hidup..diberikan nikmat bernafas dan masih mengikut aturan dariNya..

    kepada Little Lover..
    sungguh banyak nama kamu ya..
    :p
    batuk tu, entahlah..susah nak lega..mungkin bukan batuk yang normal..cuma sekarang masih di peringkat percubaan rawatan..
    hair cut?..semalam bagai terfikir jika dibiar panjang seperti suatu masa dahulu..
    haha..
    tengoklah..jika ada masa, akan dipotong,jika tidak..mungkin imej lama bakal wujud..
    :)


  4. Little Lover Says:

    Name sempena tahun baru...hehe..
    En ketua felo kena smart slalu..
    tapi untuk melihat imej lame en felo buat saye xcited...huhu...:p


  5. salz Says:

    Alhamdulillah..=)


  6. moga boleh lelap. stress ni...gi jog pdg perbukitan bangi 2 round.


  7. eksp Says:

    uiks? makan ubat?

    demam gapo?


  8. En Kid Says:

    salam..

    kepada en rudy..
    ermm..stress?..mungkin juga..sudah lama tak jog.. :)

    kepada eksp..
    bukan demam..tapi batuk..dah lame dah..makan ubat tak okay gak..entah la..pulangkan padaNya..
    :)