Terkini: Senarai Untuk-Dibuat (Januari 2009)
| More
Alhamdulillah segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. Aku kini di kediaman rasmi milik En. Muhammad Pauzi Abdullah dan Pn. Salahiah Daman. Tiba daku bersama Mini Cooper Malaysia itu pada jam 7.45 pagi setelah mengharungi perjalanan lebih 4 jam. Perjalanan yang aku rasakan membosankan, sekali-sekala mengerikan saat tiba di kawasan yang gelap dan paling penting, aku dihimpit keinginan untuk melelapkan mata.

Ramai tertanya-tanya mengapa aku tetap gagahkan untuk pulang di awal pagi saat orang lain enak diulit mimpi, diapit bantal yang lembut dan mulus, dibalut indah selimut yang tebal memungkinkan diri terlepas dari menunaikan tanggungjawab padaNya. Aku rasakan, andai aku bertolak pagi, mungkin lebih berat untuk aku memulakan perjalanan tika mereka berjaga. Maka, saat mereka tidur aku pulang. Maaf, insya Allah kita berjumpa di lain masa.

Menjurus kepada tujuan entri kali ini, terkini mengenai senaraiku (entri ini). Beberapa perkara telah aku selesaikan dengan izinNya. Ya, empat daripada perkara di dalam senarai itu telah aku tunaikan. Perkara satu, dua, tiga dan tujuh. Aku sedikit lega dan berpuas hati dengan pencapaian ini. Masih ada tiga yang perlu aku langsaikan. Ya Allah! Bantulah aku, kuatkan diriku dan permudahkan daku dalam urusanku.

Cik Lisa juga merujuk Mini Cooper Malaysia itu sudah sihat. Kini aku juga mudah melakukan panggilan tanpa diikat risau kehabisan credit. Terima kasih kepada Maxis cawangan di Alamanda, Putrajaya.

Aku rasa, aku adalah aku kini. Kamu faham? Aku pun seakan tidak. ;)
Penanda: edit post
7 Responses
  1. pernah merasai rasa itu..
    rasa 'kembali menjadi aku'
    huhu..
    semoga berjaya disana ya!
    ;)


  2. ika jamil Says:

    me being me again!!!
    dats what i feel rite now....


  3. Tanpa Nama Says:

    Good for you..=)
    hm..bila apa yg drancang dpt dilaksanakan, seakan semuanya lbh sempurna..=)


  4. En Kid Says:

    salam..

    kepada aveler..
    terima kasih..ayuh..jadilah diri sendiri..
    :)

    kepada lil lover..
    rasa sedemikian?..baguslah!

    kepada salz..
    alhamdulillah..seronok bukan?
    :)


  5. Tanpa Nama Says:

    hey kidDo...

    suddenly felt so empty and lonely when realized that u were not in Perbukitan Ilmu itu lagi..
    Well..wish u all the best...
    Insya-Allah..sedang merangka untuk jejakkan kaki ke Encih Restoran kamu...

    Dun wori,i will not ask for any special discount or promo...
    Juz want to drop by to say heLo and show and gv u sum support...

    Gud Luck~!


  6. En Kid Says:

    kepada ema..

    terima kasih atas penghargaan itu..usah disedihkan ya..jemput aja ke Restoran saye ye..
    :)


  7. Tanpa Nama Says:

    aku adalah aku??hehehe