Coretan sahaja - bahagian dua
| More
Salam pemula bicara..

Terima kasih kepada mereka yang tidak jemu-jemu mengungjungi laman blog ini. Aku kini tidak punya banyak keluangan untuk aku kongsikan bersama laman ini. Keputusan yang aku ambil suatu masa dulu memerlukan pengorbanan yang besar termasuklah untuk bersama dengan kalian semua.

Cuma aku mengharapkan doa dan sokongan dari kalian untuk aku terus berjaya. Insya Allah. Aku juga mengharapkan agar kalian sentiasa dirahmati dan berjaya dalam apa jua bidang yang kalian ceburi. Sampai masanya nanti, aku akan mengalu-alukan kalian hadir ke 'kawasan'ku ini.
:)

Terima kasih semua..

p/s: sekadar mencoret sedikit ini pun, sudah memerlukan aku bersembunyi seketika.. :p
Penanda: , , edit post
4 Responses
  1. eksp Says:

    biasanya orang yang suka buat posting2 "coretan2" nih.. tandanya tak lama lagi nak kawen..

    hehehhe


  2. En Kid Says:

    hahahaha..
    aduyaiii...
    takde la sampai macam tu en eksp..tapi kalau masin mulut tu menarik gak..cume..calon takde lagi..so, susah gak tu..
    :p


  3. SangMentari Says:

    Wah, keputusan apa itu EnKid. Tersirat maknanya tu. Kalau boleh dikongsi?


  4. En Kid Says:

    Salam...

    buat Sang Mentari..
    keputusan, lebih kepada soal persekitaran baru yang kini perlu aku tempuh. Hidup tidak semudah dahulu. Mungkin juga boleh dikatakan, sekarang lebih banyak tugasan dan tanggungjawab, cuma belum lah sampai ke tahap tanggungjawab sebagai suami atau ayah.
    :)

    pendek kata, aku kini lebih kepada proses mengurus sumber manusia. Berharap untuk membina sumber manusia ke arah yang leibh baik. Membantu masyarakat setempat mendapatkan apa yang perlu..
    :)