Fikir fikir lagi...
| More
Semalam terfikir..

Nak buat candle light dinner sempena Earth Hour..
Harapnya menjadi lah..
hee~

Siapa mahu datang..dijemput ya..
:)

Hari ni terfikir..

Macam nak jadi kaunselor..nak jadi motivator..
Boleh tak?..
Saya layak tak?..
huhuhu~

Tapi..restoran nak letak mane kan?..
Hmm..

Sepanjang masa terfikir..

Apa yang aku nak sebenarnya dalam hidup ni..
Apa kesudahannya nanti..
Sampai ke tahap mana diri aku akan capai dalam hidup ni..

Ada masa terfikir..

Sudah sampai masa ke aku cari seseorang untuk hidup bersama..
Bahagia selamanya..
Hmm..

Apa pun..
Aku memang selalu fikir..banyak sangat..
sampai kadang-kadang..apa pun tak jadi..
Aduh~

Dah..dah..
Buat kerja pulak..
Jangan asek fikir je..
:)



fikir punya fikir sampai jadi batu~ :p
Penanda: , edit post
8 Responses
  1. LaDy DeLLaZ Says:

    suka part...

    " Ada masa terfikir..
    Sudah sampai masa ke aku cari seseorang untuk hidup bersama..
    Bahagia selamanya.. "

    mau bantuan...? XD

    err, mau jd kaunselor?? politician ok kot.. huahuahua.. ape yg psti, nnt angah lari~ (sbb da penat dgr mse pr kmpus lg..) :P


  2. En Kid Says:

    angah~
    kamu mahu bantu ape?..boleh jadi ea?..
    ;)

    politician?..
    wah2..
    takutnya saya..saya tak sepopular itu untuk menjadi politician kot..dan tidak aktif juga dengan 'kumpulan' sedia ada..lebih gemar jika ada kumpulan lain..
    :)


  3. sapphire Says:

    achik suka cadangan candle lite dinner tu..huuu..romantic ... :P


    jadi kaunselor??sessuai! :P


  4. ika jamil Says:

    tetiba rasa nak date kat RNDH mlm nie...:)


  5. Unknown Says:

    cik nilam..
    romantic ea?..
    :)

    kaunselor tu..tgh pikir2 lagi tu..
    hee~

    ika..bukan malam ni la..malam esok la..
    :p
    tak sabar2 nk date..


  6. SangMentari Says:

    Banyak sangat yang difikirkan itu, En Kid.

    p/s mahu berteman ya? Teruskan saja niat itu, jangan ditunggu lama-lama.


  7. En Kid Says:

    Terima kasih SM..

    itulah,banyak sangat yg difikirkan, mahu saja aku buang jauh semua yang tak wajar difikir..

    tapi tetap fikir juga..
    :)


  8. LaDy DeLLaZ Says:

    sokong achik..
    bestkn candle light dinner..
    pastu wat snap2.. XD