*kurang pasti tajuk yang sesuai
| More
Sayang..

Andai tiap yang berlaku bisa diubah..
Andai masa yang berlalu bisa diputar semula..
Andai lajak kata dan tingkah bisa diundur..
Pasti aku ubah..
Pasti aku putar semula..
Dan pasti aku undur semula..

Hakikatnya, tiada upaya dan izin-Nya..
Melayakkan aku insan tiada punya apa..
Berbuat sesuka mahuku..
Tiada dapat kuubah apa yang terpahat kemas..
Di 'papan rencana' hidupku itu..

Andai dapat ku tahu apa yang bakal terjadi..
Pasti akan ku jaga..
Pasti akan ku tatang..
Pasti akan ku siap..
Dengan penuh keindahan..
Menanti kehadiranmu..

Namun, itu bukan aku..
Tiada apa yang membezakan aku dengan yang lain..
Aku punya salah itu dan ini..
Tiada terlepas walau satu sekalipun..

Diri mengharap faham darimu..
Ampuni salah dan silapku..
Semoga kekhilafan itu..
Memberi kefahaman buat kau dan aku..

Maafkan aku sayang..

~en budak, 080409~

p/s: terkenang pada entriku yang ini. Maafkan daku.. :(
Penanda: , , edit post
8 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    jgn takut sayamaaf kan abg..kekke


  2. En Kid Says:

    Adehh..
    sape pulak tanpa nama ni..
    apa pun..maaf memaafkan tu kan amalan mulia..
    :)


  3. CiK sAppHiRe Says:

    sgt berpuitis.
    n ditujukan utk sape nih??


  4. yanafia Says:

    emmm
    blog mmg bagus utk jadi pendengar..
    abg kid....apa jiwa2 ni??
    uhu..do link me back.i have 2nd blog for all the jiwa2 stuff of mine...
    =p


  5. salz Says:

    maybe tajuk yg sesuai nye..
    'SAYANG' hehe


  6. Tanpa Nama Says:

    aku lah tanpa nama..ala yg dewa pedang tu..tapi ni nak jadi "dewa cintan" jap kekek


  7. tgL Says:

    tajuk sesuai ..
    "SAYA MINTAK MAAF"..
    (tjuk xromantic langsung)


  8. En Kid Says:

    ahahaha..
    terima kasih semua..
    tajuk yang sesuai ea?..
    mungkin sesuai tanpa tajuk kot..

    ditujukan untuk siapa?..
    mungkin dia memahami kot..

    yanafia..
    blog untuk jiwa2?..
    wah2..ade khusus ea?...
    :)