Hari ini..
| More
Entah mengapa, perkara yang jarang berlaku..
Hari ini ianya berlaku..
Aku sangat berusaha untuk mengelakkannya..
Namun, hari ini..

Amarahku bisa dikawal lazimnya..
Hari ini..aku gagal..
Aku lepaskan jua walau tidak semua..
Amarahku mengawal jasadku..

Buat seketika..pertimbangan di luar jangkauan..
Namun, cepat-cepat aku kembali..
Aduh, mengapa harus begini..
Pada hari ini..

Ya Allah, tabahkan hatiku..
Tingkatkan kesabaranku menghadapi kerenahnya..
Saban hari..tika lakunya ku kira membisa di hati..
Jauhkan aku dari amarah yang tidak menentu ya Allah..

Hari ini..
Ku rasa pastikan berulang..
Seandai tiada yang bisa mengubah dirimu..
Seandai tiada usaha darimu..

Hari ini..
Sangat kuharapkan untuk berakhir..
Tiada lagi sengketa..
Tapi mungkin tiada akhirnya..

Aku benci perasaan ini..
Penanda: , edit post
5 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    Take it easy.. :) everythings gonna be ok, kayh? everybody has their limitations. n u have urs. this thing surely out of our control. that particular person will, somehow, realized what he has said n done. its a matter of time only for this person to open his/her mind. hanging there. Believe that, Allah will always, ALWAYS n always be there to listen. [i'm sure u are aware of this, but still, nak ckp jgk. :)] me here to if u need me. TC.


  2. ika jamil Says:

    betul ckp 'tanpa nama'
    sape yg buat en kid marah ni...
    meh ikakumon fire die...
    hihihi...
    cool down bebeh...
    sabar sabar....
    takutnye en kid marah....:(


  3. En Kid Says:

    terima kasih cik tanpa nama yang ku kenali..
    :)

    insya Allah..segalanya akan baik-baik aja..

    terima kasih jua buat ikakumon ye..
    sedang usaha bersabar dan bertenang..
    :)


  4. abigail Says:

    5-2 bai
    pueh hati aku
    dah lama tak jerit
    dah 3 game kot
    seb bek menang
    kalau tak aku dah mrajuk ngan m.u!!!


  5. ika jamil Says:

    glory glory man united....
    semoga kemenangan MU menyejukkan hati en kid...
    weee~~~~~~