Coretan sahaja - bahagian enam
| More
Salam bicara..

Alhamdulillah, rafa' syukur dan sembah pada Yang Maha Mengetahui apa telah, sedang dan akan berlaku. Semoga tiap dari perkara itu membawa pemahaman dan hikmah buat diriku.

Kala hati membungkam 1000 rasa..
kala jiwa meronta mahukannya..
aku terpana pada anugerah dari-Nya..
moga kian dekat aku pada-Nya..


Aku hilang idea seketika..aduh..
akan aku sambung semula..
;)

Pada sahabar-sahabatku sekalian..aku doakan agar kejayaan mendampingi kalian dan usah kita lupa pada-Nya yang sentiasa memberi dan terus memberi..nikmat yang tiada terkira..
Insya Allah..

Ilalliqa'..
Wassalam..
Penanda: , edit post
2 Responses
  1. SangMentari Says:

    huh, kalaulah dapat sentiasa membaca hatimu en kid, alangkah baiknya.. hehe

    p/s semoga setiap anugerah terkunia itu menjadikan kita lebih syukur dan mengenal nama diri..


  2. En Kid Says:

    SM..
    Ahaha..jika aku sendiri bisa menerka kehendak diri..sudah pasti mudah..

    Insya Allah..moga kita sentiasa bersyukur..