Kemaskini - kedua *kemaskini lagi!
| More
Sesi kemaskini diteruskan dengan aktiviti di kampus UKM..

Tanggal 22 Mac merupakan aktiviti kemuncak di kolej. ABADI '09 iaitu Aminuddin Baki's Annual Dinner of Inspiration..makan malam kolej la bahasa melayunya..

Persiapan dijalankan dengan penuh rapi dengan mengharapkan tiada keanehan sepanjang majlis berlangsung..

Alhamdulillah, setelah pelbagai dugaan dan halangan, mereka berjaya melaksanakannya dengan jayanya namun, masih ada ruang untuk ditingkatkan..

Terima kasih buat kamu yang sudi menemani hari-hariku. Alhamdulillah, banyak yang dapat kita selesaikan. Kan?..

Sedikit sebanyak kenangan yang pastinya ku simpan kemas dalam ingatanku..


bersama cik-cik gimik perasmian.. ;)

amiran, faizal irazid, en budak dan en mike..

kebetulan..hmm..

bersama cik nilam (felo) dan daus (YDP)



ooppss..bukan niat nak gaduh tu..cuma..kenapa ya cik Fateen?..




haaa..kan dah ok tu..kejap je..hehe..

Alamak..apa kes pulak tu?..hmm..sabar je la..

Mengira bintang?..ada 'bintang' ke malam tu?..
(Terima kasih ya! buat encik Faiq sebagai jurugambar)

bersama cik fazoo..banyak berjasa untuk ABADI '09.. :)

bersama ikin dan kakak debusnya.. :) (formal eh)

lagi sekali versi kurang formal.. :)

Antara gambar yang menyelitkan en budak di dalamnya. Kita ni kecik ja, maka boleh terselit je kat mana-mana..
:)

Terima kasih buat kamu! Terima kasih semua atas kenangan yang terindah ini.. (macam nak nyanyi lagu pula..)

Sekian..
Wassalam..

p/s: ditambah gambar yang ada dalam simpanan..10.06 am 26 Mac 2009
13 Responses
  1. Little Lover Says:

    ish ish
    scandal baru nampak...
    hihihih.....
    tak sngka dlm diam tue...
    :p


  2. En Kid Says:

    hohoho...
    scandal eh?..ape takrifan scandal ya?..


  3. Jeri Says:

    warna tie xkene langsung ngan warna..huhu..aku suke pic kedua u..


  4. En Kid Says:

    hahahaha..tie nk kasik match ngn tema dinner maa..

    pic kedua?..yg mane?...


  5. Azh Says:

    Which one is 'the girl'?
    Ke nak sorok lg ni? =)


  6. En Kid Says:

    kepada Azh..

    which one which ea...
    hehehe..
    nanti la yea..as i said before rite?..
    :)


  7. Little Lover Says:

    ala kalau btol pown ape salahnye en kid...anda kan dah lame single...
    kuikuikui....


  8. aVeLeR Says:

    mintak izin curik gamba~
    ;)


  9. En Kid Says:

    kepada Lil' Lover..
    ahahaha...
    ye..baikk...
    insya Allah..
    moga dimudahkan-Nya..
    ;)

    aveler..
    jangan la curi..ia milik kamu juga..
    :)


  10. Jeri Says:

    aku suke pic kedua dari atas..
    tp bukan pic ko la..sebelah ko..haha


  11. En Kid Says:

    Hahaha..
    hampeh jeri..
    aku kureng kenal la cik itu..
    ko nak kenal ke?..


  12. Jeri Says:

    kelihatan seperti sudah berumur..
    mane ehem2 ko nih?
    aku nak kenal yg tu la..boleyh??


  13. En Kid Says:

    kepada jeri..
    kelihatan berumur?..aduh..mengamuk empunya diri nanti..
    :p

    ehem2 aku? apa itu ya?..kurang faham..
    hehe..

    nak kenal..nanti aku cuba dapatkan maklumat jika boleh la..
    :)