Mesej dan panggilan~
| More
4 Mei 2010
Lebih kurang 11.15 pm

Vibrate telefon bimbit.

Mesej diterima.

------------------------------
Hye:)
------------------------------

Nombor pengirim 017-3******
Aku musykil, kerana seingat aku..seorang saja yang mengirim mesej sedemikian.
Menerka sang pengirim, dia membalas semula..

------------------------------
Tak igt cik rambut ikat2?..
------------------------------

Tambah musykil..sejenak berusaha mengingat..
Owh, dia rupanya..
Hee..tersenyum sendirian..
Dikhabarkan dia di T*****g..
Dan sudah mahu tidur..
Mesej tamat..
Aku save nombor dengan nama Cik Rambut Ikat2..


5 Mei 2010
Lebih kurang 7 pm

Vibrate telefon bimbit.
Panggilan.

Cik Rambut Ikat2
+60173******

Aku menjawab panggilan..
Ditanya aku di mana, maka aku nyatakan keberadaan di hadapan komputer cashier..
Aku rasa pelik kerna cara bertanya menggambarkan pemanggil ada berhampiran, lantas mengajukan soalan bertanya di mana..
Owh, kedai hadapan sana..
:)
Intipati panggilan yang lain, tak perlu dikongsi..

Aku masih musykil..
Hmm..

Kenapa ya Cik Rambut Ikat2?..
Tak mengapalah..
Aku biarkan dahulu..

*siapa musykil angkat tangan~!
Penanda: , edit post
3 Responses

  1. En Kid Says:

    hahaha~
    dah agak da..
    :p


  2. ajjah Says:

    angkat tangan, pen, mug, ruler, suma lah