Ayah mama, maafkan daku~
| More
:)

Kebelakangan ini, terlalu sering aku rasakan. Ditambah dengan musim kehadiran kad jemputan kahwin yang berduyun-duyun ni, makin hangatlah keadaannya.

"Bib..ayah ni, susah ati sangat bila kawan-kawan asyik tanya bila nak ada menantu..cucu.."
Aduyai~

Serius, aku tak pandai bab menjawab soalan cepu gangsa ni. Maka, aku akan buat-buat tak dengar dan ala-ala blur saja. Bukan aku tak fikir soal ni..cuma, serasa diri ini, sangatlah tidak layak lagi untuk menanggung anak dara orang. Diri sendiri pun tak habis urus, ni kan nak tambah urus yang lagi seorang. Silap hari bulan, anak orang makin kurus jadinya. Hee~

Soal due date tu pun, aku dah tak ambil pusing. Siap sudah katakan mungkin bukan tahun ni pada ayah dan mama. Dan aku rasa aku sangat penting diri. Ayah, mama..maafkan anakanda mu ini. Cuma, anakanda mu ini sangat tidak bersedia.

Sejujurnya, bukan aku tak mahu fikir. Tapi keadaan seakan sama bila aku fikirkan soal ni. Tiada pengakhirannya. Oleh itu, aku lebih senang buang jauh fikir-fikir soal ini.

"Ala comel-comel..meh datang kat atuk meh.." * Bila ada pelanggan datang dengan bayi atau anak kecil mereka*

Haha~
*Aku pengsan terus*




*kalaulah aku bisa berjumpa kamu dibalik awanan itu, pasti akan ku tatap awanan itu saban waktu*
*gambar: koleksi MMS :) *
Penanda: , edit post
5 Responses
  1. LaDy DeLLaZ Says:

    uwaaaaaaaaa... T_____T

    cedih entri kali nih.. sgt fhm perasaan along sbb angah pn rasa bnda yg same je.. even da ada buah hati, tp lum betul2 stabil, cmne nk kawen kn.. :)

    sgt pedih bila pertanyaan tuh berulang2 kali tayangan setiap kali mmbe2, sedara2 atau sape saje yg kawen.. aduh, mau trcabut jantung dan terhiris halus2, kn?

    angah rase semua org pernah rase benda yg sama.. cuma cara penerimaan dan kesabaran dan ketabahan yg jd beza.. hope along terus sabar dn teruskn usaha mencari.. ^^


  2. En Kid Says:

    heeeeeeeee~
    angah..La Tahzan~
    Innallaha Ma'ana..
    kan?..

    sakit memang sakit..tapi tu hakikatnya..tenang saje..
    orang yang faham saje akan faham n mereka yang tidak faham dan tak berusaha untuk faham..sampai ke akhirnya tetap sama..
    kan?..


  3. ajjah Says:

    ala biasa la tu kot, tp encik kena paham benda ini taleh dipaksa. klu paksa u know lah jadi macam mana, malas nk elaborate.


  4. En Kid Says:

    :)
    hee~
    thanks azzah..
    yeah..ngak mahu paksa-paksa..


  5. fazoo Says:

    kuat2...anda mesti kuat...ade tu utk abg..dunt worry..Allah slalu tlg hambaNya...smoga berjaya ye...jgn rindu En fahmi je..perlu rindu sy skali ye...hahahhah