Manusia mula sibuk...
| More
Alhamdulillah..
:)

Mahu teruskan meriahkan kamu semula..
Hee~

Yeah, manusia mula sibuk..tak kisah siapa punya..
Semua pasti akan sibuk..
Apa yang disibukkan?
:)

Pelik kan?
Well...soal perayaan sebenarnya..

Sedar tak sedar..tak kisah siapa punya raya..
Semua orang sibuk kan?..Melayu ke, Cina ke, India ke..
Semua pasti akan turut serta..
Kan?..
Itulah kelebihan berada di bumi Malaysia..
Sangat banyak perayaan dan cuti..
Semua pun sibuk..

Sebelum-sebelum ni, aku pasti akan sibuk sama 'memeriahkan' muka-muka lebuhraya..
Dari perbukitan ilmu di Bangi untuk pulang ke kampung halaman..

Tahun ini..
Lain pula sibuk yang aku lalui..
:)

Sibuk di restoran..
Sudah sekian lama tidak update di blog..
Ada beberapa penambahan menu dan anugerah yang telah diterima..
Akan dipostkan dalam entri yang seterusnya..

Di kesempatan ini..
Ingin aku ucapkan..
Selamat bercuti..sahabat-sahabat..
Yang pulang atau berjalan-jalan..
Sentiasa berhati-hati..

Bagi kaum Cina..
Aku ucapkan Selamat Tahun Baru @ Gong Xi Fa Cai~
Semoga kemakmuran dan keindahan hidup di bumi Malaysia akan berterusan dan kita dijauhkan dari perkara-perkara pelik..

Sekian..


p/s:

- terasa pelik dengan isu-isu dan perbalahan sesama Melayu..terasa bodoh..hmm..
- semakin penat dan badan semakin sakit-sakit..huhu~
- apa mahu buat cuti Ahad ini ya?..
1 Response
  1. Ahad tatau nak buat pa? Ko pi la survey2 yg aku mintak tulun tu... Ek ek?? Maceh budak kecik!