Seketika selepas bersahur...
| More
Salam Ramadhan ke-21..

Alhamdulillah, seusai bersahur bersama mama dan adik-adik pagi tadi.. adik bongsu, Afif mula terkial-kial mencari jubahnya untuk solat Jumaat nanti. Almaklum, sudah lama sangat bercuti. (Sekolah dia bercuti bermula pertengahan Ogos hingga 31 Ogos yang lalu, kes kuarantin H1N1 campur sekali dengan cuti seminggu sekolah pada awal Ramadhan). Jumaat lepas juga tidak ke sekolah kerna menziarahi arwah tok saudara yang meninggal pada malam Jumaat tu. Al-fatihah..

Maka, minggu ni mula tercari-cari balik kelengkapan biasa untuk dibawa pada hari Jumaat termasuklah jubah putihnya. Aku turut sama mencari sampai lah ke episod memunggah-munggah almari. belek baju itu, baju ini..mana yang dah tak pakai akan disedekahkan..insya Allah..

Ni dia encik Afif yang selalu kelam kabut masa awal pagi nak ke sekolah..
Hahaha..ni versi dia edit gambar dalam phone..macam-macam..

Dah serabut semacam je aku tengok keadaan bilik, tapi tak mengapalah..sendiri buat semak sendiri kemas lah.. :)

Kes Afif dah lama ditinggalkan dan akhirnya dia ke sekolah tanpa jubah hari ni..(jubah untuk pelajar yang 'dah besar' untuk solat di masjid..yang tak berjubah solat dengan budak-budak kecil)

Titipan 1 Encik-encik teddy bear dari teman-teman..terima kasih ya..titipan sempena konvo ada, saja-saja bagi ada, sempena hari lahir pun ada..apa pun, terima kasih ya..pemberi-pemberi encik teddy, sila angkat tangan! :)

Titipan 2

Haa..yang ni, masa-masa sekarang pasti dah berkurang encik posmen berkunjung ke rumah untuk menghantarnya dek kekangan masa dan paling penting evolusi teknologi menyebabkan kita lebih senang dengan khidmat pesanan ringkas atau paling rajin sekali pun, khidmat pesanan bergambar..kan? Ada yang kenal kad kirimannya?.. ;)
(Ada lagi yang lain-lain, cuma tak tertangkap je..jangan kecil hati ya..)

Titipan 3

Yang ni pula, kebanyakannya titipan sempena hari lahirku yang lepas-lepas..Meriah, macam-macam warna ada.. :)
Cepat angkat tangan pemberi-pemberi kad ini..hehe..
Terima kasih ya!

(Edit pada 12.27 pm)

Titipan 4

Yang ini, cenderahati sempena tamat tempoh berkhidmat sesi 2004/2005..pelbagai ragam dan pengalaman ditempuh selama hampir setahun..indah tak terkata~~

Titipan 5

Hadiah dari seorang pensyarah yang aku kagumi, aku sayangi..terima kasih atas tiap tunjuk ajar dan nasihat yang diberikan, akanku pastikan anak didikmu ini terus berjaya..insya Allah..

Baiklah, selesai punggah, kemas semula..punggah tempat lain pula..tak kemas lagi..habis kerja nanti baru sambung kemas semula..jom tolong~!

Ke masjid pula..Jumaat~Jumaat~
Penanda: , edit post
3 Responses
  1. Erika Anuey Says:

    Wahhhh...

    Dasat la..heheheh


  2. En Kid Says:

    hahaha..
    ape dasatnye sis..
    kenangan terindah sume tu..
    ;)


  3. fndrocka Says:

    meh tukar link

    http://fndrocka.wordpress.com